Makjah81

Salam semua, blog ini di wujudkan sebagai pemangkin kepada keseluruhan keluarga untuk mengetahui perkembangan serta berita terkini keluarga Mak Jah. Saya, Akmal Daniel Mazelan berharap semoga semua keluarga bersedia untuk memaklumkan perkara atau perkembangan terkini supaya boleh di muatkan ke dalam blog ini untuk tatapan semua. Sebarang info boleh di emailkan ke : akmaldaniel09@gmail.com. Insyaallah semua info terkini akan di muatkan ke dalam blog ini sebaik mungkin. Terima kasih Daniel

Saturday 27 October 2012

MAKJAH AKAN DAPAT CUCU BARU

Pada 15 Nov 2012 insyaallah MakJah bakal menerima cucu yang ke 42. Cucu baru ini akan di lahirkan oleh keluarga Khairudin dan Shidah. Kak Shidah akan melahirkan di Hospital Universiti Kuala Lumpur secara pembedahan. Mengikut 'scan' yang dijalankan mereka bakal dikurniakan dengan baby lelaki. Marilah kita bersama-sama mendoakan semoga Kak Shidah akan beroleh kekuatan serta kesihatan yang sempurna untuk menghadapi saat yang mendebarkan ini.

Apa-apa pun kita ucapkan tahniah pada pasangan Khairuddin dan Shidah. Kami semua tak sabar untuk menunggu kehadiran keluarga baru. Kepada emak/bapak saudara serta seluruh keluarga bolehlah buat rancangan untuk melawat serta meraikan kehadiran keluarga baru ini, sekali lagi tahniah.

1 comment:

fahmi_aida said...

terima kasih byk2 c..lan n seluruh family atok jah..fahmi 1family harap2 semuanya selamat...mudah-mudahan..