Makjah81

Salam semua, blog ini di wujudkan sebagai pemangkin kepada keseluruhan keluarga untuk mengetahui perkembangan serta berita terkini keluarga Mak Jah. Saya, Akmal Daniel Mazelan berharap semoga semua keluarga bersedia untuk memaklumkan perkara atau perkembangan terkini supaya boleh di muatkan ke dalam blog ini untuk tatapan semua. Sebarang info boleh di emailkan ke : akmaldaniel09@gmail.com. Insyaallah semua info terkini akan di muatkan ke dalam blog ini sebaik mungkin. Terima kasih Daniel

Wednesday 14 November 2012

Hari Terakhir Percutian Keluarga Makjah Di Medan


Hari ini merupakan hari terakhir kami berada di Medan. Dengan kondasi kami yang agak kepenatan, jadi menghabiskan pagi di Villa sahaja.



 Sempat membaca koran tempatan SEPUTAR INDONESIA





   Gambar kenangan untuk ucapan selamat tinggal.
 
   Sebagai kenangan bersama cewek manis.


Kami meninggalkan Villa ke Lapangan Terbang Antarabangsa Polonia pada jam 3.30 petang, dalam perjalanan singgah sebentar di Medan Mall untuk shoping terakhir. 

Keberangkat pulang ke Malaysia menggunakan Pesawat Airasia AK457 jam 9.45 waktu tempatan. Selamat sampai ke LCCT pada jam 11.45 malam dan menuju ke rumah masing. Dengan ini berakhirlah lah satu episod percutian keluarga Mak Jah selama 5 hari 4 malam di Medan. 

Semoga semuanya bergembira dan dapat pengalaman baru di negara orang. Insyaallah kalau ada rezki dan umur kita akan datang lagi ke Medan. 

Sekian.


No comments: