Makjah81

Salam semua, blog ini di wujudkan sebagai pemangkin kepada keseluruhan keluarga untuk mengetahui perkembangan serta berita terkini keluarga Mak Jah. Saya, Akmal Daniel Mazelan berharap semoga semua keluarga bersedia untuk memaklumkan perkara atau perkembangan terkini supaya boleh di muatkan ke dalam blog ini untuk tatapan semua. Sebarang info boleh di emailkan ke : akmaldaniel09@gmail.com. Insyaallah semua info terkini akan di muatkan ke dalam blog ini sebaik mungkin. Terima kasih Daniel

Tuesday 13 November 2012

PERCUTIAN BERSAMA KELUARGA KE MEDAN INDONESIA 04 JUN 2010 - 08 JUN 2010


04 Jun 2010. Semua yang terlibat telah berkumpul di LCCT pada 7 petang untuk bertolak ke Medan dengan menaiki Pesawat Airasia AK456 jam 09.45 malam. Disebabkan kelewatan ketibaan pesawat, penerbangan telah ditangguhkan selama 30 minit.

Percutian ini terdiri dari seramai 16 orang anak-anak, menantu-menantu serta cucu-cucu Mak Jah. Destinasi yang dijangka akan dikunjungi adalah Kota Medan, Berastagi, Pulau Samosir dan Perapat

 




 Jam 10.15 malam semua peserta telah menaiki pesawat dan akan berlepas menuju ke Lapangan Terbang  Antarabangsa Polonia, Medan Indonesia Pesawat telah selamat mendarat di Lapangan Terbang Antarabangsa Polonia pada jam 10.15 waktu tempatan. Setelah selesai urusan Imigrasi dan pengambilan bagasi, kami semua terus menuju ke terminal ketibaan dan telah siap sedia Bapak Ijep (kawan penulis) menunggu untuk di bawa ke Hotel Menara Laxus.



Disebabkan kelaparan ditahap maksima, kami mohon untuk dibawa ke tempat makan. Pak Ijep telah membawa kami ke Restoran Simpang Tiga (restoran 24 jam) untuk menikmati makan malam. Tercapai lah hajat masing-masing.

Disebabkan kelaparan ditahap maksima, kami mohon untuk dibawa ke tempat makan. Pak Ijep telah membawa kami ke Restoran Simpang Tiga (restoran 24 jam) untuk menikmati makan malam. Tercapai lah hajat masing-masing.  


Setelah berehat selama hampir satu jam, kami di bawa ke Hotel dan selamat sampai serta check in pada 12.45 tengah malam. Semua peserta berehat dan Insyaallah esok kita akan meneruskan perjalanan percutian ini.
Esok kita sambung rentetan perjalan di hari yang kedua yeee......

No comments: